Ziekenhuis: telefoonafhandeling op de polikliniek

Klantvraag: Ziekenhuis Telefoonafhandeling op de polikliniek We hebben een probleem met de afhandeling van de telefoon op de poli. Dit heeft tot gevolg dat we vragen van patiënten niet goed of op tijd kunnen beantwoorden. We denken dat dit onder andere te maken heeft...

GGZ Ecademy: werkplekleren implementeren

Klantvraag: GGZ Ecademy Werkplekleren implementeren In de GGZ gaat een groot aantal academies aan de slag met werkplekleren. Bijvoorbeeld rondom voorbehouden handelingen. Tulser heeft voor de voorbehouden handelingen performance support en e-learning gemaakt. Een...

Meerdere klanten: Wat is 70:20:10? Inspiratiesessie

Klantvraag Wat is 70:20:10? Inspiratiesessie We hebben al veel gehoord over 70:20:10 en we willen nu graag weten wat het echt is en of het geschikt is om in onze organisatie te gebruiken. We voelen aan dat we iets anders moeten naast alleen formele leeroplossingen,...

Polikliniek: We hebben moeite om de gewenste resultaten te behalen

Klantvraag: Polikliniek We hebben moeite om de gewenste resultaten te behalen Kunnen we ondersteuning krijgen bij het bereiken van de gewenste resultaten van de poli, waarbij nadrukkelijk samengewerkt wordt met het team van de poli? Wij willen eigenlijk een team...

Belastingdienst: 70:20:10 Leiderschapsprogramma

Klantvraag: Belastingdienst 70:20:10 Leiderschapsprogramma We willen ons leiderschapsprogramma voor nieuwe leidinggevenden verbeteren. Het programma bestaat op dit moment vooral uit formele leeractiviteiten in de vorm van colleges en trainingen. We staan open voor een...